مجموعه گلشید شما را به خرید بهترین گیاهان دارویی دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید و قیمت انواع گیاه آنغوزه کوهی

آنچه در این مقاله می خوانید ...

......

گیاه آنغوزه کوهی، یا به نام های آنغوزه، بَلیَدی یا هینگ شناخته می شود، یک گیاه علفی و چندساله است که در بسیاری از مناطق جهان و به ویژه در مناطق کوهستانی یافت می شود.

خرید و قیمت انواع گیاه آنغوزه کوهی

.

. این گیاه دارای خصوصیات منحصر به فردی است که از جمله آنها می توان به وصف ریشه کلفت و گوشتی آن، برگ های بریده و غباری، ساقه گوشتی و بلندی آن که به حدود ۲ متر می رسد، اشاره کرد.

گل های زیبای آن به رنگ زرد متمایل به نارنجی است و به صورت چتر مانند در آخر ساقه ظاهر می شوند.

گیاه آنغوزه کوهی یکی از گیاهانی است که معمولاً در شرایط سخت و غیر آب و هوایی رشد می کند و به خوبی در محیط های کوهستانی و بلند قرار می گیرد.

ریشه قوی و کلفت آن به این گیاه اجازه می دهد تا منابع آب لازم برای رشد خود را به خوبی به دست آورد و در شرایط خشکی نیز بتواند به خوبی باقی بماند.

..

.. برگ های بریده و غباری این گیاه نقش مهمی در تنفس گیاه دارند، زیرا این برگ ها به وسیله انجام فرایند فتوسنتز به گیاه انرژی لازم را تأمین می کنند.

علاوه بر این، ظاهر زیبای این گیاه به دلیل گل های زرد و جذاب آن، زیبایی به محیط کوهستانی می بخشد و دیدن آن برای گردشگران و علاقمندان به طبیعت لذت بخش است.

همچنین، ارتفاع بلند این گیاه که به حدود ۲ متر می رسد، این امکان را به گیاه می دهد تا از بالای سایر گیاهان رقابتی برتری داشته باشد.

این موضوع باعث می شود که محیط اطراف این گیاه نیز بهتر سبز شده و زیباتر شود.

به طور کلی، گیاه آنغوزه کوهی یک گیاه جالب و زیبا است که از ویژگی های خاص خود در محیط های سخت و غیر آب و هوایی به خوبی استفاده می کند.

... ریشه قوی، برگ های بریده و غباری، و ظاهر جذاب، این گیاه جزو جلوه های شگفت انگیز طبیعت محسوب می شود که تماشای آن برای هر فردی لذت بخش است.

با اینکه گیاه آنغوزه کوهی از خصوصیات بسیار جذابی برخوردار است، اما باید توجه داشت که این گیاه همچنین دارای خواص درمانی و مفیدی نیز می باشد.

از زمان های قدیم، از آنغوزه کوهی به عنوان یک داروی عمدتاً تصفیه کننده خون و ضد التهاب معروف بوده و در طب سنتی بسیار مورد استفاده قرار می گرفته است.

برخی مطالعات نشان داده اند که عصاره گیاه آنغوزه کوهی می تواند خواص آنتی اکسیدانی داشته باشد و از برخی بیماری ها و علائم آنها، مانند التهاب ها و مشکلات گوارشی، تسکین بخشد.

همچنین، این گیاه ممکن است در کاهش درد و التهابات مربوط به مفاصل نیز موثر باشد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش

راه های ارتباطی:

call icon 09177037318
whatsApp icon کلیک کنید